دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۹
۰ نفر

گروه ورزشی: ایوانف روسی پس از 6 ماه حضور در ایران، پیش از پایان زمان قرارداد به کشورش بازگشت.

بوریس ایوانف که از رکوردداران سال‌های دور روسیه در ماده دهگانه با 8175 امتیاز است، مهرماه سال گذشته با هدف هدایت تمرینات هادی سپهرزاد رکورددار این ماده در جهت کسب سهمیه المپیک، وارد ایران شد.

براساس توافق صورت گرفته با مسئولان فدراسیون، وی باید تا یک سال در ایران به سر می‌برد اما پس از 6 ماه، با عنوان مرخصی تهران را ترک و پس از آن اعلام کرد که دیگر بازنخواهد گشت. پیش از این نیز ایوانف به عنوان مربی پرش ارتفاع حضور داشت که به خاطر وجود برخی اختلافات با مسئولان وقت فدراسیون، ایران را ترک کرده بود.

هادی سپهرزاد درباره ایوانف می‌گوید: «یک ماه است بدون او تمرین می‌کنم، چراکه ایوانف با عنوان مرخصی ایران را ترک کرد و پس از آن خبر داد که به دلیل ناراحتی معده قادر به بازگشت نیست.»

وی افزود: «شنیده‌ام به کشور دیگری رفته و قرارداد بهتری بسته است. جا دارد فدراسیون با توجه به تمام نشدن قرارداد وی، در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد، چراکه این اتفاق نخستین مورد نیست.» سپهرزاد گفت: «با حضور ایوانف تمرینات بسیار خوبی را دنبال کردم. به دلیل هماهنگی مناسبی که با او ایجاد شده بود، روند پیشرفت و ارتقای رکوردهایم بسیار مطلوب پیش می‌رفت.»

رکورددار دهگانه ایران که خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند، تصریح کرد: «در تمرینات آمادگی حد نصاب‌های خوبی را در پرش ارتفاع، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و پرش با نیزه به دست آوردم. در صورت تکرار این امتیازات، مجوز المپیک را ثبت خواهم کرد.»

وی که در اردوی شیراز به سر می‌برد، گفت: «فدراسیون در حال رایزنی با یک مربی اوکراینی است که ظاهراً مشکل روادید دارد. در صورت رفع این مشکل، هفته آینده وارد ایران می‌شود.»

سپهرزاد با اشاره به رقابت‌های ایتالیا، اتریش، قزاقستان و ایران افزود: «این میادین فرصت‌هایی هستند که باید از آنها برای رسیدن به المپیک بهره‌برداری کنم. در جایزه بزرگ تهران که 7 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، خود را در پرش با نیزه، پرتاب دیسک و 100 متر محک خواهم زد.»

کد خبر 49408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز